Retouren en Klachten

Als je bestelling te laat wordt geleverd, neem dan contact op met onze klantenservice via info@snapmeal.nl. We zullen de situatie beoordelen en je een passende oplossing bieden.

Als je bestelling niet is aangekomen, kun je de status van je bestelling volgen via de track en trace link die je per e-mail hebt ontvangen. Als je nog steeds problemen ondervindt, neem dan contact met ons op via info@snapmeal.nl.

Omdat onze producten bederfelijk zijn, accepteren we geen ruilingen bij Snap Meal. Als je echter een probleem hebt met je bestelling, neem dan contact met ons op via info@snapmeal.nl.

Omdat alle verkopen definitief zijn en we bederfelijke producten verkopen, bieden we geen terugbetalingen aan. Als je echter problemen ondervindt met je bestelling, neem dan contact met ons op via info@snapmeal.nl.

We streven ernaar om producten van hoge kwaliteit te leveren. Als je echter een probleem ondervindt, neem dan contact met ons op via info@snapmeal.nl. We zullen het probleem onderzoeken en indien nodig een passende oplossing bieden.

Als je een klacht hebt over onze bezorgservice, stuur dan een e-mail naar info@snapmeal.nl met details over het probleem. We zullen de situatie onderzoeken en indien nodig een passende oplossing bieden.

We nemen de klachten in behandeling via de e-mail. Je kunt je klacht indienen door een e-mail te sturen naar info@snapmeal.nl.

Je kunt een klacht indienen door een mail te sturen naar info@snapmeal.nl.

Als je een verkeerd product hebt ontvangen, neem dan zo snel mogelijk contact op met onze klantenservice via info@snapmeal.nl. We helpen je graag verder met het correcte product.

Bij Snap Meal kunnen de producten niet retour worden gestuurd omdat de producten bederfelijke voedingsmiddelen zijn. Alle verkopen zijn definitief. Voor meer details kun je onze Algemene Voorwaarden raadplegen op onze website.

We streven ernaar om zo snel mogelijk op je klacht te reageren. Meestal lukt dit binnen een enkele werkdag, afhankelijk van de aard van de klacht.